Skip to Main Content
  • Home
  • About
  • Login
  • Register
  • Categories
  • Search
  • Browse
  • Announcements
  • Contact
MAIN MENU
  • Home
  • About
  • Login
  • Register
  • Categories
  • Search
  • Current
  • Browse
  • Announcements
  • Submit
  • Contact

Page Header

Submit an Article

Editorial Team Focus and Scope Reviewers Peer Review Process Publication Ethics Plagiarism & Retraction PolicyOnline Submissions Author Fee Publication Frequensy Copyright Notice Privacy StatementOpen Access PolicyAuthor Guidelines

User

Current Issue Atom logo
RSS2 logo
RSS1 logo
Home / Archives / Vol 1, No 1 (2021): Oktober

Vol 1, No 1 (2021): Oktober

Table of Contents

Articles

Strategi PT Jasa Raharja Perwakilan Meulaboh Dalam Meningkatkan Pemahaman Masyarakat Tentang Keterjaminan Santunan Kecelakaan
Dewi Handayani, Leli Rahmana Sari
PDF
1-8
Pengaruh Kedisiplinan Pegawai Terhadap Efektivitas Pelayanan Publik Pada Kantor Camat Kecamatan Bubon Kabupaten Aceh Barat
Ani Maulida, Nellis Mardhiah
PDF
9-14
Penerapan Sistem Aplikasi E-Arsip Pada Kegiatan Pengarsipan Surat- Menyurat di bagian Umum Sekretariat Kabupaten Aceh Barat
Elisa Asrat, Said Achmad Kabiru Rafiie
PDF
15-22
Implementasi Sistem E-Procurement pada Bagian Pengadaan Barang dan Jasa Sekretariat Daerah Kabupaten Aceh Barat
Siti Ramazan, Najamudin Najamudin
PDF
23-29
Efektivitas Penerapan Pelayanan Publik Berbasis E-Government di Pt. Jasa Raharja Meulaboh
Narsi Narsi, Nellis Mardhiah
PDF
30-34

E-ISSN: 2808-3857  I  DOI: 10.35308
Jl. Alue Peunyareng, Ujong Tanoh Darat, Meureubo, Kabupaten Aceh Barat, Aceh 23681, Indonesia
License Creative Commons is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License